Fiind unul dintre cele mai mari mall-uri din oraş, care atrage zilnic mii de oameni, ne ajută la înţelegerea modului de socializare a indivizilor. Conceptul are la bază o abordare prietenoasă şi flexibilă care să se plieze pe diverse tipologii de oameni.
Unul din plusurile pe care le are centrul comercial este locaţia. Poziţionarea în apropierea cadrului natural ajută conceptul să stabilească o relaţie interior-exterior între clădirea propusă şi mediul înconjurător.
La nivel conceptual, natura se va regăsi şi la interior. S-au stabilit patru zone principale, fiecărei zone îi corespunde câte un element natural: pământ, apă, foc şi aer. Astfel PĂMÂNTUL este reprezentat de zona de food-court, păstrând ideea de producţie. Următoarea zonă, APA este reprezentată de fântâna arteziană şi pârâul artificial care face legătura cu food court-ul. A doua intrare reprezintă FOCUL, iar a patra intrare reprezintă AERUL care are la bază ideea de cloud-computing, se crează o atmosferă “digitală” prin formele şi liniile din domeniul electronic.
Design interior POLUS CENTER CLUJ
proiect concurs
Cluj-Napoca, jud. Cluj, România
2013
Conpac Arhitect